Ons werk

Het oog wil ook wat. Het resultaat delen we ook graag.

Even flexen

Euh? De betekenis van flexen is showen of laten zien. Flexen noemen we in het Gronings ‘eem snakken’ of opscheppen, maar is het inhoudelijk ook net zo succesvol als dat het in de momentopname eruit ziet? Laten we ons werk eens zien met de nadruk op resultaat.

Resultaatgericht

Ons werk bestaat vooral uit (positief) resultaat. Dat is niet altijd uit te drukken in een fraai of gebruiksvriendelijk webdesign. Daarom schrijven we graag over wat we tegenkomen en wat we maken.

Toch liever plaatjes kijken?

Wil je het liefst zien wat we gemaakt hebben? Ga dan naar de pagina Website bouwen of verbeteren.

Voorbeelden van ons werk

Omdat we werken aan het proces van onze klanten zien wij informatie die we niet kunnen delen. Ieder bedrijf is anders en daarom kunnen wij heel goed werken met bedrijven in dezelfde branche. Sommige zijn zelfs concurrent van elkaar.
Herken jij je in een van onderstaande klanten? Dan kunnen we een hele goede match zijn.

Afname winkelbezoek

Een klant wilde de online aanwezigheid via social media verbeteren vanwege een afname in winkelbezoek. We hebben het klantproces geanalyseerd en ontdekten dat de verkoop- en klantenservice traag was en veel fouten maakten. We hebben het proces in kaart gebracht en wijzigingen doorgevoerd, inclusief het integreren van actieve social media planning, verbeteren van de website en het implementeren van een ordersysteem om alles te registreren van offerte tot order en daarna. Vaak liggen de knelpunten niet alleen bij een onderdeel zoals social media, maar juist vaak in het proces zelf. Een goede samenwerking en betrokkenheid van de opdrachtgever zijn essentieel om tot de beste resultaten te komen.

Marketingbudget beter gebruiken

Bij sommige klanten zien we dat ze aanzienlijke budgetten besteden aan advertenties, abonnementen en sponsoring, maar niet het gewenste resultaat behalen met hun acties. In dergelijke gevallen voeren we een grondige analyse uit van de doelgroep en hun interactiekanalen. We evalueren de huidige budgetverdeling en bekijken hoe we deze kunnen optimaliseren, zowel op korte als lange termijn. We onderzoeken het bedrijfsimago en zorgen ervoor dat dit overeenkomt met de gewenste positionering. Daarnaast identificeren we knelpunten in de website en lopende campagnes. Door ons te richten op het verbeteren van het proces en wekelijks aanpassingen door te voeren, kunnen we met hetzelfde budget veel effectievere kanalen benutten en aanzienlijk betere resultaten behalen.

Meer doen in minder tijd

Onlangs werkten we samen met een klant die vastliep bij het bouwen van een nieuwe verkoopgerichte website met een webdesignbureau en programmeur. De prioriteiten waren niet duidelijk en er lag te veel druk bij de opdrachtgever in een periode dat er geen capaciteit was om het project te leiden. Wij waren in eerste instantie ingeschakeld om het UX-design te maken. We schakelden in en namen het projectleiderschap op ons met behulp van de Scrum-methodiek. Door een intensieve samenwerking en betere communicatie hebben we het project in vrij korte tijd succesvol afgerond waarbij ieders sterke punten het beste naar boven kwamen. Bij KIX 360 streven we altijd naar resultaten en staan we klaar om obstakels te overwinnen en succes te behalen voor onze opdrachtgevers.

Je kunt al instappen met het verbeteren van jouw website vanaf slechts €80,- per week (exclusief advertentiebudget).

Keuzestress?

Wij begrijpen heel goed dat het jargon wat we in ons vakgebied gebruiken soms lastig te begrijpen is. Ook wat de juiste keuze is want misschien wil je wel alles. Uiteindelijk mixen we de diensten voor elke klant of type opdracht. Geen opdracht of doelgroep is hetzelfde.

Voor de ene klant gaan we eerst bezig met de website, de andere met het bedenken van de juiste strategie, schrijve we content, verbouwen we de social media kanalen of starten we eerst met zoekmachine optimalisatie. Wat niet nodig is gaan we ook niet inzetten. We kiezen samen de juiste aanpak.

Logo postma omheiningen
Noordam Logo
Buo Logo
Westen Wonen logo