Even flexen
Euh? De betekenis van flexen is showen of laten zien. Flexen noemen we in het Gronings ‘eem snakken’ of opscheppen, maar is het inhoudelijk ook net zo succesvol als dat het in de momentopname eruit ziet? Laten we ons werk eens zien met de nadruk op resultaat.
Resultaatgericht
Ons werk bestaat vooral uit (positief) resultaat. Dat is niet altijd uit te drukken in een fraai of gebruiksvriendelijk webdesign. Daarom schrijven we graag over wat we tegenkomen en wat we maken.
Toch liever plaatjes kijken?
Wil je het liefst zien wat we gemaakt hebben? Ga dan naar de pagina Website bouwen of verbeteren.
Waar we mee bezig zijn, leuke resultaten en meer..
Voorbeelden van ons werk
Afname winkelbezoek
Marketingbudget beter gebruiken
Meer doen in minder tijd
Onlangs werkten we samen met een klant die vastliep bij het bouwen van een nieuwe verkoopgerichte website met een webdesignbureau en programmeur. De prioriteiten waren niet duidelijk en er lag te veel druk bij de opdrachtgever in een periode dat er geen capaciteit was om het project te leiden. Wij waren in eerste instantie ingeschakeld om het UX-design te maken. We schakelden in en namen het projectleiderschap op ons met behulp van de Scrum-methodiek. Door een intensieve samenwerking en betere communicatie hebben we het project in vrij korte tijd succesvol afgerond waarbij ieders sterke punten het beste naar boven kwamen. Bij KIX 360 streven we altijd naar resultaten en staan we klaar om obstakels te overwinnen en succes te behalen voor onze opdrachtgevers.
Je kunt al instappen met het verbeteren van jouw website vanaf slechts €80,- per week (exclusief advertentiebudget).
Keuzestress?
Wij begrijpen heel goed dat het jargon wat we in ons vakgebied gebruiken soms lastig te begrijpen is. Ook wat de juiste keuze is want misschien wil je wel alles. Uiteindelijk mixen we de diensten voor elke klant of type opdracht. Geen opdracht of doelgroep is hetzelfde.
Voor de ene klant gaan we eerst bezig met de website, de andere met het bedenken van de juiste strategie, schrijve we content, verbouwen we de social media kanalen of starten we eerst met zoekmachine optimalisatie. Wat niet nodig is gaan we ook niet inzetten. We kiezen samen de juiste aanpak.